‘Birgi Mevcut Durum Analizi’ ve ‘Birgi Pazarlama ve Tanıtım Stratejisi’ Toplantıları
20-21 Mart 2025 tarihlerinde Birgi'de düzenlenen toplantılarda ‘Birgi Mevcut Durum Analizi’ ve ‘Birgi Pazarlama ve Tanıtım Stratejisi’ kamu kurumları ve işletmelerle paylaşıldı. Toplantıda, Birgi'nin sosyo-ekonomik potansiyelini ortaya koymak ve bu potansiyeli artıracak stratejik eylemleri belirlemek amacıyla tasarlanmış olup sürdürülebilir kalkınma amaçları doğrultusunda, yerel kalkınma fırsatlarının değerlendirilmesi ve bölgedeki iş birliklerinin güçlendirilmesi üzerine odaklanıldı.
Ayrıca, Birgi'ye özel oluşturulan ‘Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Stratejik Çerçevesi’ de detaylı bir şekilde işlendi, böylece bölgenin hem sosyal hem de ekonomik anlamda kapsayıcı ve bütüncül bir gelişim sürecine yönlendirilmesi hedeflendi.
SENTRUM’dan Haberler
Sürdürülebilir turizm ve enerji alanındaki yeniliklerden haberdar olun, doğayı koruma ve yerel ekonomiyi destekleme adına attığımız adımları yakından izleyin.